Haber Detay

2018'de Kullanılacak 6 Katalog Tasarım Trendi



2018'de Kullanılacak 6 Katalog Tasarım Trendi
21 May

2018'de Kullanılacak 6 Katalog Tasarım Trendi

2018'de Kullanılacak 6 Katalog Tasarım Trendi

Günümüz kataloglarının çoğundan fazlası, 21. yüzyıl tasarımı ve ilham verici pazarlama tekniklerine daha fazla uyum sağlamak için bir evrim geçirdi. Kataloglar, çevrim içi veya çevrim dışı satın alma işlemleri yapabilirsiniz. Online katalog tasarımında ‘kaliteli katalog tasarımı bir şirketin web sitesinde yaklaşık iki katı kadar web sayfası tarama verilerine ulaşır.’ Biz de bu nedenle sizler için katalog tasarımındaki en son trendleri listeledik. Katalog tasarımındaki en son trendleri öğrenmek ve ilham almak için yazımızı okumaya devam edin.

Modern natürmort

Katalogda ürün sayfalarını daha gerçekçi bir hale getirmek için, müşterilerin çoğu başlıkta da yazdığımız gibi modern natürmort olayını kullanıyorlar. Ürünleri, sade bir ürün ızgarasından çok daha ilgi çekici fotoğraflar oluşturmak için güzel şekilde düzenlenmektedir. Natürmort, ürünleri gerçek bir bütünde zorunlu olarak yerleştirmez ama bu şekilde düzenlenen ve yerleştirilen ürünleri görmek akılda kalıcı, zevkli ve benzersiz bir deneyim katar.

Gerçeklik, illüstrasyon ile kaynaşıyor

Fotoğraflarınıza biraz daha güzellik katmak için bu trende bir göz atın. Fotoğrafları veya ürün sayfalarını süslemek için birçok şey kullanılır. Bu tarz unsurla ürünler, yazı tipleri ve fotoğraf arasındaki etkileşimde yeni atmosferler yaratmak için kullanılır. Yani fotoğrafa, yazı tiplerine ve illüstrasyonlara bakmanın eğlenceli ve zevkli bir yolu. Bu trend bu sene daha popüler bir halde.

Cesur ve canlı renkler

Müşterilerin çoğu, alışılmamış ve canlı renk kombinasyonları istiyor. Bu trendlerde resimler, grafikler ve fotoğraflarda görülebilir. Ürün sayfaları (çoğunlukla beyaz ağırlıklı sayfalar) bile daha renkli bir arka planla görülür.

Kültürel fotoğraflar

Seyahat fotoğrafçılığı son birkaç yıldır büyük ilgi toplamaktadır. Bu büyüme hala devam ediyor ama insanlar samimi, kültürel ve ilgi çekici yerlere daha fazla odaklanıyor. Adobe’nin bu konu hakkında yaptığı açıklaması ise şöyle:

“ Sanatçıların ve markaların bir kültürel deneyimler mozaiğini ve tüketicilerin derinleşen küresel bilincini nasıl ele aldıklarını araştıracağız. ”

Yani fotoğraflarınızda kültürel etkiler kullandığınızda fotoğrafınızı daha akılda kalıcı hale getirir.

Çizilmiş hissi

Kataloglarınızda daha çok sanatsal veya elle çizilmiş bir görünüme sahip birçok yazı tipi ve bazı yerlere eklenen küçük elle çizilmiş resimler kullanmak kataloğunuza ayrı bir çekicilik katıyor ve ilgi çekiyor. Özellikle kataloglarınız da birden fazla bölümler varsa, bu bölümler genellikle güzel bir stille ve kalın yazı tipleri ile belirtilir. Önemli olan aşırıya kaçmamak, bazı yerlerde küçük dokunuşlar yapmak.

Daha fazla otantik fotoğraf

Yukarda saydığım trendlerin çoğu, tasarımı canlı, biraz ütopik ve eğlenceli veya gerçeküstü yapmakla ilgili. Bu canlı tasarımların yanı sıra bir başka trendi paylaşmak istiyorum sizlerle. O trend ise son zamanlarda yükselen popülerliği olan otantik olan fotoğraflar. Bu gibi fotoğraflara baktığınızda, daha gerçek ve ilgi çekici görünüyorlar. Bu trende sırasıyla renk paleti, ürün ve modelin pozu olarak odaklanma bölümleri farklılaşıyor. Bunda amaç doğal bir duygu ve an yakalamaktır.

Etiket: #katalog, #katalogtasarım, #izmirkatalogtasarım, #istanbulkatalogtasarım, #katalogtasarımtrendleri, #katalogtrend, #uygunkatalogtasarım, #tasarım, #katalogtasarımınasılyapılmalı, #katalogtasarımözellikleri, #webtasarım, #websitesi, #webtasarımyapımı